Сервіс та гарантія
 
Найголовніше! Перед початком експлуатації покупець зобов'язаний уважноознайомитися з інструкцією та правилами експлуатації купленого виробу. Стаття 4.Права та обов'язки споживача. п.3  (ЗУ "Про захист прав споживачів"
 
 
Гарантія


Ми гарантує надійне якість техніки, яку ми продаємо. У рідкісних випадках, коли куплене обладнання протягом гарантійного терміну частково або повністю виходить з ладу, ми робимо все можливе, щоб наші покупці залишилися задоволені покупкою.

Гарантійний ремонт здійснюється швидко, якісно і, природно, безкоштовно. Термін гарантії встановлюється безпосередньо для кожного обладнання. Кожен товар супроводжується гарантійним талоном. Транспортування несправного вироби здійснюється його власником.

Щоб якомога швидше і простіше отримати гарантійне обслуговування, будь ласка, стежте за дотриманням деяких умов:

• беручи товар перевірте, чи правильно заповнений гарантійний талон;
• Дотримуйтесь умови експлуатації, описані в керівництві користувача, які до покупки;
• при експлуатації обладнання уникайте механічних ушкоджень: відколів, вм'ятин, тріщин, подряпин і т.п.;
• не порушуйте збереження гарантійних пломб, наклейок, етикеток;
• пред'явіть несправний пристрій службовцям сервісного центру, гарантійний ремонт або заміна проводиться тільки за наявності несправного товару;
• простежте, щоб в сервісний центр було пред'явлено виріб у повній комплектності: описи, драйвери, шлейфи, упаковка тощо;
• чітко опишіть несправності і простежте, щоб вони так само чітко були описані в накладній прийому шлюбу.

На жаль, є кілька умов, за яких ми не можемо виробити гарантійний ремонт:

• неправильно заповнений гарантійний талон;
• наявності механічних ушкоджень: відколів, тріщин, вм'ятин, подряпин і т.п.;
• порушення схоронності гарантійних пломб;
• попередній самостійний ремонт або зміна внутрішньої будови пристрою.

Гарантія не поширюється на такі несправності:

• випадкові пошкодження та дефекти, заподіяні клієнтом;
• дефекти, викликані стихійними лихами;
• пошкодження, викликані проникненням в прилад води;
• пошкодження, викликані недбалої експлуатацією (суперечить рекомендаціям, описаним у керівництві користувача);
• пошкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі.

Гарантійне і післягарантійне сервісне обслуговування проводиться в сертифікованих сервісних центрах виробників, адреси яких зазначаються в гарантійних талонах, що видаються Вам разом з технікою.


 

Повернення товару


Відповідно до Законодавства України (ЗУ "Про захист прав споживачів") існують два випадки коли покупець може повернути Магазину куплений товар:

Товар несправний (Стаття 8.):
товар несправний і товар був в ремонті і після ремонту той же дефект з'являється знову з незалежних від споживача причин,
товар несправний і товар використовувався і присутній один їх фактів:
сервіс-центр взагалі не може усунути дефект,
сервіс-центр не може усунути дефект протягом 14 днів,
після ремонту товар стає суттєво іншим, перестає виконувати які-небудь функції.

В інших випадках необхідно звертатися в Сервіс-Центр і скористатися послугою безкоштовного гарантійного обслуговування.

Товар не сподобався (Стаття 9.) - Товар не був у використанні, тобто є новим (корпус в ідеальному стані, збережені всі захисні плівки, упаковка, документи, запаяні в пластикові пакети комплектуючі не розпаковувалися, по телефону не розмовляли, фотокамерою не робили фотознімків, на комп'ютері, ноутбуці або КПК не завантажувалася операційна система і т.д. ) і з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня купівлі.

Для повернення товару при собі необхідно мати:
товар (і всю його комплектацію),
товарний чек,
гарантійний талон,
акт технічного стану товару, виписаний Сервісним Центром,
транспортування товару від клієнта на склад інтернет-магазину складає 30 грн.

При поверненні грошей за товар розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються покупцеві в день пред'явлення відповідної вимоги, а в разі неможливості повернення грошей цього дня - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 днів.

Гроші за виконані послуги (доставка товару, підйом, переміщення) не повертаються.

Бажаємо Вам вдалих покупок!